• Hem
  • /Frukostseminarium 9 mars 2023

Frukostseminarium

Inhouse Inspire bjuder in till en inspirerande morgon med en prisvinnande inhouseavdelning och inhousespecialister.

Jag vill
anmäla mig

Om Inhouse Inspire

Inhouse Inspires vision är att skapa ett forum för erfarenhetsutbyte, nätverkande och ökad kunskap om vad som skapar framgångsrik kommunikation. Det gör vi bl.a genom den årliga Inhousetävlingen, Inhousegalan med mera. Läs mer

Om Inhousetävlingen

Vi tror att det görs minst lika fantastiska arbeten på marknads- och inhouseavdelningar som på externa byråer, och att det arbetet förtjänar att lyftas och hyllas. Därför startade vi på Arkitektkopia Inhousetävlingen 2011 - en årlig tävling för att belysa och hylla den bästa kommunikationen framtagen inhouse! Kontakta oss

Map marker

Hitta hit

Convendum
Vegagatan 14
113 29 Stockholm Se karta

Följ med bakom kulisserna på en prisvinnande inhousekampanj!

Den 9 mars från kl 08:00-09.30 på Convendum vid Odenplan i Stockholm

Välkommen till ett frukostseminarium där vi går bakom kulisserna på Naturkompaniets kampanj En Kärleksaffär, som under Inhousegalan 2022 vann i kategorin Bästa Inomhusreklam och  även var nominerade i kategorierna Bästa Kampanj och Bästa Digital. Tillsammans med Naturkompaniets Sofie Saberski, Marknadschef och Johan Falk, AD dyker vi in i skapandet av kampanjen. Hur skapas en träffsäker kampanj som är rätt i tiden? Hur passar den in i Naturkompaniets målbild? Vilka kompetenser prioriterar Naturkompaniet att ha inhouse? Det och mer får du svar på den 9 mars.

Frukostseminariet inleds av LeadCompetence, specialister på kompetensförsörjning inom marknad och kommunikation. De delar med sig av trendspaningar kring marknads- och inhouseavdelningars uppbyggnad, resursbehov och arbetssätt.

Program

08:00-08:30
Registrering, mingel och frukost.

08:30-08.35
Anette Fredriksson, Arkitektkopias Försäljnings- och marknadschef och juryordförande för Inhousetävlingen – Välkommen

08:35-08:50
Katrine Konar och Jens Wallenström från LeadCompetence – Inhouse-trender: kompetensförsörjning och hur ny teknologi påverkar marknadsavdelningens organisation och arbetssätt

08:50-09.30
Sofie Saberski och Johan Falk från Naturkompaniet – Bakom kulisserna på kampanjen En Kärleksaffär, med frågestund

09.30
Avslut och möjlighet att nätverka.

 

Deltagandet på frukostseminariet är gratis för dig som hade biljett till Inhousegalan 2022. Hade du ej biljett kostar deltagandet 195 kr exkl. moms.

 

Observera att antalet platser är begränsat, så skicka din anmälan så snart som möjligt för att säkra din plats.

 

Kontakt: info@inhousetavlingen.se

Hitta hit


Convendum
Vegagatan 14
113 29 Stockholm

Karta