Förändringar hos Arkitektkopia i Uppsala

I vår strävan att alltid leverera högkvalitativa produkter med den senaste tekniken kommer vi effektivisera och centralisera stora delar av vår produktion. Det innebär att vi nu kan hantera större och mer komplexa produktioner på ett bättre sätt. För att kunna erbjuda bättre helhetslösningar och tillgång till hela kraften i Arkitektkopias rikstäckande erbjudande kommer verksamheten på vårt kontor i Uppsala att förändras.
Större utbud av produkter och tjänster
I Uppsala kommer vi från och med februari 2020 inte längre ha öppet för drop in-besök eller upphämtning av produkter. Vår tillgänglighet kommer dock fortsatt vara hög och du når oss enklast via webben eller telefon. Vi erbjuder såväl kundtjänst som egen kontaktperson. Personliga möten är viktigt för oss och våra säljare prioriterar därför bokade möten.
Effektiviseringarna innebär att vi sedan september producerar i Stockholm och vi kan nu erbjuda dig bättre helhetslösningar tack vare att du får tillgång till hela kraften i Arkitektkopias rikstäckande erbjudande.
Vi kommer alltjämt ha samma lokala distributionsnät som tidigare; daglig turbil från Stockholm och lokala budtransporter. Leveranstiden kommer därför inte förändras. Du kommer dock inte längre kunna hämta upp dina trycksaker på vårt kontor utan de skickas direkt dit du vill ha dem. Skulle du vilja lämna in produkter så kontakta oss så förser vi dig med frakthandlingar, så löser vi även detta.
Vad innebär det för dig som kund?
Vårt samarbete rullar på som vanligt och du kan alltjämt beställa produkter och tjänster genom befintliga beställningskanaler. Du kommer dock få nya kontaktpersoner från Arkitektkopia i Stockholm, din nya kontaktperson hör av sig inom kort och berättar mer. Det lokala kontoret i Uppsala stängs för drop in-besök sista januari 2020, men du är alltjämt välkommen att boka en tid så kommer vi ut till dig.
Har du frågor eller funderingar går det bra att maila info@arkitektkopia.se eller ringa vår kundtjänst på 0775-70 50 00.