Frukostseminarium 9 mars
Följ med bakom kulisserna på en prisvinnande inhousekampanj!
Inhouse Inspire bjuder in till en inspirerande morgon med en prisvinnande inhouseavdelning och inhousespecialister.
Den 9 mars från kl 08:00-09.30 på Convendum vid Odenplan i Stockholm
Välkommen till ett frukostseminarium där vi går bakom kulisserna på Naturkompaniets kampanj En Kärleksaffär, som under Inhousegalan 2022 vann i kategorin Bästa Inomhusreklam och även var nominerade i kategorierna Bästa Kampanj och Bästa Digital. Tillsammans med Naturkompaniets Sofie Saberski, Marknadschef och Johan Falk, AD dyker vi in i skapandet av kampanjen. Hur skapas en träffsäker kampanj som är rätt i tiden? Hur passar den in i Naturkompaniets målbild? Vilka kompetenser prioriterar Naturkompaniet att ha inhouse? Det och mer får du svar på den 9 mars.
Frukostseminariet inleds av LeadCompetence, specialister på kompetensförsörjning inom marknad och kommunikation. De delar med sig av trendspaningar kring marknads- och inhouseavdelningars uppbyggnad, resursbehov och arbetssätt.
NÄR: 9 mars
TID: 08.00-09.30
VAR: Convendum vid Odenplan, Stockholm. Adress: Vegagatan 14. Hitta hit.
Program
08:00-08:30
Registrering, mingel och frukost.
08:30-08.35
Anette Fredriksson, Arkitektkopias Försäljnings- och marknadschef och juryordförande för Inhousetävlingen – Välkommen
08:35-08:50
Katrine Konar och Jens Wallenström från LeadCompetence – Inhouse-trender: kompetensförsörjning och hur ny teknologi påverkar marknadsavdelningens organisation och arbetssätt
08:50-09.30
Sofie Saberski och Johan Falk från Naturkompaniet – Bakom kulisserna på kampanjen En Kärleksaffär, med frågestund
09.30
Avslut och möjlighet att nätverka.
Deltagandet på frukostseminariet är gratis för dig som hade biljett till Inhousegalan 2022. Hade du ej biljett kostar deltagandet 195 kr exkl. moms.
Observera att antalet platser är begränsat, så skicka din anmälan så snart som möjligt för att säkra din plats.
Kontakt: info@inhousetavlingen.se
Anmälan