Inhousetävlingen 2025 är öppen!

Den 19 maj öppnar inlämningen för tävlingsbidrag till Inhousetävlingen; den årliga kommunikationstävlingen som hyllar och lyfter fram inhousebyråers- och avdelningars arbete. Åtta tävlingskategorier finns att tävla i och prisutdelningen sker på Inhousegalan den 19 november.
Inhousetävlingen startades av Arkitektkopia år 2011 och i år markerar tävlingens fjortonde år. Tävlingen har under åren korat totalt över 90 vinnare i olika kategorier och prisutdelningen sker på den årliga Inhousegalan.
I år kan företag och organistationer lämna in tävlingsbidrag i följande kategorier: Bästa Expo, Bästa Kampanj, Bästa Print, Bästa Digital, Bästa Out of Home, Bästa Collab samt det extra prestigefyllda priset Årets Inhousebyrå. Dessutom har ny kategori tillkommit: Årets Team; kategorin som hyllar de mindre teamen, avdelningarna eller projektgrupperna, som trots mindre storlek på personalstyrka och budget ändå åstadkommit fantastiska resultat.
I varje kategori delas pris ut till tredje, andra och första plats, förutom i Årets Inhousebyrå, där det bara finns en vinnare.
Inlämningen för tävlingsbidrag är öppen 19 – maj till och med 15 september. Därefter ska juryn utse de nominerade, som tillkännages den 9 oktober. Prisutdelningen sker på Inhousegalan den 19 november, på Nalen i Stockholm.
OM INHOUSETÄVLINGEN
Inhousetävligen startades av Arkitektkopia år 2011 med visionen att skapa ett forum för erfarenhetsutbyte, nätverkande och ökad kunskap om vad som skapar framgångsrik kommunikation. Vi bjuder in alla inhouseavdelningar att mäta sina bästa marknadsförings- och kommunikationsinsatser mot varandra. Läs mer på inhousetavlingen.se